BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du byde ind på en stilling, der giver dig adgang til Fremtidens Legeplads og de mange karrieremuligheder, der byder sig i Billund Kommune?
Kan du se mening i at understøtte drift og ledelse, så børn, unge og familier kommer godt på vej og hjælpes, når de befinder sig i en udsat position.
Vil du være en del af et hold i Billund Kommune, hvor også de administrative opgaver kan udføres legende – med begejstring, aktiv deltagelse, mening, social involvering og eksperimentering?
Som medarbejder i staben får du en vigtig rolle i at understøtte driften med administrative opgaver. Der vil være et tæt samarbejde med kollegaer i den administrative stab, fagprofessionelle i de forskellige afdelinger og med ledergruppen og den centrale økonomiafdeling.
Unge og Familie er en del af Børn, Unge og Arbejdsmarkedsforvaltningen. Staben varetager administrative opgaver for myndighedsafdelingerne Familie- og Ungeafdelingen, Familiehuset og for PPS, som er sundhedsplejen og PPR.
Vi søger en administrativ medarbejder, der
- brænder for tal og har en fornuftig viden om økonomi generelt
- har let til smil – også når der er travlt
- er serviceminded og imødekommende overfor borgere, kollegaer og samarbejdspartnere
- er teamplayer, fleksibel og god til at samarbejde
- finder glæde i at arbejde med deadlines og tidsterminer
- holder af daglig drift
- ser potentialer i tværfagligt samarbejde
Staben har bl.a. følgende opgaver:
- løbende budget- og økonomiopfølgning i samarbejde med socialrådgivere, afdelingsleder og økonomiafdelingen
- betaling af E-fakturaer i KMD OPUS
- kommunikation med leverandører og borgere
- personaleadministrativ sagsbehandling – herunder håndtering af sygemeldinger, behandling af udlæg samt løn til støtte- og plejefamilier
- beregning af tabt arbejdsfortjeneste
- beregning af økonomisk tilskud til fx efterskole
- journalisering i vores ESDH-system Acadre
- diverse administrative opgaver i forbindelse med driften, her kan bl.a. nævnes
- telefonbetjening
- behandling af sikker post
- behandling af aktindsigter
- opdatering af hjemmesideindhold, brevskabeloner mv.
- bestilling af diverse varer i Billund Kommunes indkøbssystem RAKAT
- oprettelse af Servicedesk sager i forhold til bestilling af IT
Vi ønsker os, at du matcher følgende profil på flere af punkterne:
- du er uddannet kontorassistent, professionsbachelor i offentlig administration el. lignende
- du har erfaring fra en kommunal forvaltning, gerne arbejdsmarked- eller socialområdet
- har flair for it og digitale løsninger
- du kan stille undrende spørgsmål, som skaber udvikling i afdelingen
- du har sans for tal og økonomi
- du er servicemindet og god til at bevare overblikket over flere forskellige område
- du arbejder struktureret og målrettet med dine arbejdsopgaver og overholder aftalte deadlines
- du som person er udadvendt, vedholdende og har stor ansvarsfølelse
- du har gå på mod, er fleksibel og god til at samarbejde
- kendskab til nogle af følgende systemer vil være en fordel DSS, nem økonomi, KMD Opus, Acadre, DUBU, Novax, Aula, Rakat, Nexus el. Fasit
Vilkår:
Begivenhedsbestemt ansættelse som barselsvikar. Der er indlagt et overlap, så du får mulighed for at blive lært op i opgaverne, inden medarbejderen går på barsel.
32 timer.
Tiltrædelse: 1. januar 2024 eller hurtigst muligt
Ansøgningsfrist: 21. november 2023
Ansættelsessamtaler afholdes den 24. november 2023.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger om stillingen kan ske ved henvendelse til en kollega i staben på tlf. 79 72 76 09 eller til Unge og Familiechef, Trine Rosenbæk, på tlf. 24 20 00 97
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3ef42b3d)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Billund Kommune - Familieafdeling, Jorden Rundt, 7200 Grindsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932311