Svømmeklubben Grindsted har netop afsluttet sæsonen, hvor de sidste hold nu er svømmet på sommerferie. Klubben sender en stor tak til alle involverede – svømmere, trænere, hjælpetrænere og de mange frivillige, der har bidraget til en vellykket sæson.
Svømmeklubben fremhæver især de unge trænere på konkurrenceholdene, som har ydet en ekstra indsats i kritiske perioder. Klubben ser frem til at starte den nye sæson efter sommerferien og ønsker alle en dejlig sommer.
Kilde: Svømmeklubben Grindsted