Beskrivelse
Er du passioneret omkring bogholderiet og ønsker du at udvikle dine færdigheder? Er du kvalitetsbevidst, detaljeorienteret og sætter du samtidigt en ære i at overholde deadlines? Trives du i et uformelt arbejdsmiljø med højt til loftet? Så er det lige dig, i søger til denne spændende og nyoprettede stilling som Regnskabsassistent til en vækstende entreprenørvirksomhed nær Grindsted.
I denne stilling bliver du en central del af virksomhedens regnskabs- og administrationsafdeling, der består af ti medarbejdere. Som Regnskabsassistent vil du få et tæt samarbejde med virksomhedens Regnskabschef, som du refererer til og samtidigt samarbejder tæt med. Det er væsentligt at du trives med teamwork, da du bliver en del af en passioneret og holdorienteret virksomhed. Det gode sammenhold prioriteres højt i en til tider travl hverdag, og der lægges stor vægt på, at medarbejderne er inkluderet i fællesskabet, og er gode til at støtte hinanden i hverdagen.
Stillingen er på 30-32 timer pr. uge.
Dine opgaver vil blandt andet være:
Arbejdsopgaver
- Timeregistrering
- Lønbehandling
- Kreditorbogføring
- Fakturering
- Fortoldning
- Afstemninger
- Deltage i årsafslutning
- Ad-hoc
Entreprenørvirksomheden er en ejerledet og veletableret dansk virksomhed, grundlagt i midten af 1980’erne nær Grindsted. I alt beskæftiger virksomheden mere end 50 medarbejdere, hvoraf ti af disse holder til på hovedkontoret, hvor du, som Regnskabsassistent, vil få din daglige arbejdsgang. I virksomheden bliver du en del af et uformelt miljø, hvor frihed under ansvar, fleksibilitet og et godt sammenhold er nøglebegreber, der beskriver virksomhedskulturen. Kulturen bærer ydermere præg af en generel høj anciennitet blandt medarbejderne, hvilket afspejler det sunde arbejdsmiljø i virksomheden. Gennem de senere år har virksomheden oplevet stor vækst, hvorfor de nu ønsker at udvide regnskabsafdelingen.
Du tilbydes
- 30-32 timer pr. uge.
- 5 ugers ferie og 5 feriefridage
- Fleksible arbejdstider
- Pensionsordning
- Sundhedsforsikring
- Personaleforening
- Morgenmadsordning
- Frugt, the og kaffe
- Parkeringsmuligheder
- Sociale arrangementer
Vi søger en positiv og proaktiv medarbejder, der brænder for personlig og faglig udvikling. Som ideel ansøger er du struktureret, selvkørende og dedikeret til at levere høj kvalitet i alle dine arbejdsopgaver. Derudover er du lærelysten, robust og ivrig efter at bidrage til fællesskabet, både fagligt og socialt. For at trives og lykkes i denne rolle, er det centralt, at du også værdsætter at møde dine kolleger og samarbejdspartnere med et smil og en serviceminded holdning.
IT-kompetencer
Flair for IT. Erfaring med Dataløn er et krav.
Erfaring og uddannelse
Minimum 3-5 års erfaring fra lignende stilling. Erfaring er vigtigere end uddannelse.
Sprog
Dansk og lettere engelsk.
Kontaktpersoner
Maja Frøhlke Sørensen og Caroline Jakobsen.
Ansøgningsproces
Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.
ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.
Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ad5c8021)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Proselection ApS, Hammerensgade, 1267 København K
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6157617