Administrativ medarbejder til Voksenstøtte i Billund Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af administrative opgaver, og kan du lide at samarbejde med mange forskellige kollegaer? Så har du nu mulighed for at blive en del af en spændende arbejdsplads under udvikling.

 

Vi søger en administrativ medarbejder til Voksenstøtteområdet med tiltrædelse 1. september 2023, eller efter nærmere aftale.

 

Hvad bliver du en del af?

Du vil blive ansat i Staben, som refererer til Chefen for Voksenstøtteområdet og du vil have din base på Rådhuset i Grindsted.

Staben har et inspirerende arbejdsmiljø, hvor vi tror på nærvær, respekt og tillid gør den fælles arbejdsplads til et sted, hvor du trives, og hvor der ikke er langt fra idé til handling.

Staben i Voksenstøtte understøtter handicap-, psykiatri-, ældre og sundhedsområdet. Staben er et tværfagligt arbejdsfællesskab, der består af 14 medarbejdere. Vi løser mange forskellige typer af udviklingsopgaver på tværs af området og i tæt samarbejde med hinanden.

Du bliver administrativ medarbejder i Staben, der løser mange forskelligartede opgaver. Du vil få en bred kontaktflade både internt i Voksenstøtte samt med de øvrige administrative funktioner på Rådhuset. Du vil indgå i et netværk med de decentrale administrative medarbejdere i Voksenstøtte, der løbende mødes til sparring og vidensdeling.

Dine primære opgaver vil relatere sig til:

  • Sekretæropgaver for områdechefen samt ad hoc for to områdeledere
  • Booking af møder, lokaler og bestilling af forplejning til diverse møder
  • Betaling og fakturering
  • Bestilling af kontorartikler, bøger, visitkort, julegaver mm.
  • Administrative opgaver relateret til nyansættelser, sygdom, barsel, ferie, refusioner og fratrædelser i KMD Opus
  • Superbruger og support på kursusportalen Plan2learn
  • Administration af stillingsopslag, booking af samtaler mv. i Talent Recruiter
  • Distribuering af sikker post
  • Administrative opgaver vedr. elever på Social- og Sundhedsområdet, som syge/raskmelding, voksenlærlingetilskud, elevadministration i EduAdm, kørselsindberetning og øvrige ad hoc-opgaver
  • Dokumenthåndtering i ESDH-systemet Acadre
  • Projekt- og udviklingsarbejde relateret til det administrative område

Der vil blive forberedt et introprogram inden du starter, hvor der vil være mulighed for oplæring i de administrative opgaver. Du får rig mulighed for at præge indholdet i stillingen, samt måden opgaverne løses på.

Om dig

Vi ønsker vores nye kollega trives med og har stort kendskab til administrative opgaver, samt flair for administrative systemer. Du har en relevant administrativ uddannelse, gerne suppleret med erfaring fra den kommunale sektor.

Du er nysgerrig på, hvordan vi bedst løser opgaverne i fællesskab og spiller hinanden gode. Du er kreativ og inddragende i din måde at finde løsninger på. Du har et udpræget servicegen og befinder dig godt i en omskiftelig hverdag, hvor du arbejder selvstændigt, struktureret og resultatorienteret.

Du er imødekommende og formår at motivere og engagere kollegaer. Du trives i en stilling, hvor tværfagligt samarbejde og koordinering er en væsentlig parameter i opgaveløsningen. Du tager medansvar for det gode arbejdsmiljø og bruger dine kompetencer, der hvor behovet er.

 

Hvad kan Billund Kommune byde på?

Du bliver en del af Billund Kommune, hvor vi arbejder ud fra en overordnet strategi, som vi kalder Fremtidens Legeplads. Her arbejder vi blandt andet med LEGO Fonden om udviklingen af begrebet Playfull Working og alternative måder at tilgå opgaveløsningen på. Du kan læse mere her: https://billund.dk/om-kommunen/saadan-arbejder-vi/

Du vil møde en organisation med højt til loftet, hvor du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger. Du bliver en del af Voksenstøtteområdet, hvor vi arbejder ud fra en fælles kerneopgave og en fælles metode til håndtering af etiske dilemmaer i arbejdet.

 

Yderligere oplysninger

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdechef Pia Mejborn på tlf. 79 72 72 90 eller via mail pme@billund.dk.

Stillingen er på 30-32 timer og ønskes besat hurtigst muligt eller pr. 1. september 2023.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er den 3.juli 2023

Samtaler forventes afholdt den 5.juli 2023

Din ansøgning modtages elektronisk via stillingsopslaget.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

 

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=f3a7ae77)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Billund Kommune - Voksenstøtte, Jorden Rundt, 7200 Grindsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=f3a7ae77&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852075

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet