Spændende stilling som kontorassistent til økonomiafdelingen - Fagligt udfordrende og alsidigt arbejde!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kontorassistent til økonomiafdelingen.

Antal timer: 37

Arbejdstider:

  • Normal: Man - Tors: 08:00 - 16:00 Fre: 08:00 - 15:00

Permanent job.

Arbejdsopgaver (ikke udtømmende): Bogføring (regnskabs program Business Central)  , Lønbehandling for timelønnede (systemet 365 løn),

Korrektur læsning, Styre elektronisk tidsregistrering samt div. Ad hoc opgaver til økonomiafdelingen

Faglige kvalifikationer:

  • Faglært/ufaglært: Der søges en faglært Kontor assistent eller en med relevant uddannelse indenfor økonomi
  • Erfaring: Gerne med bred erfaring indenfor området.
  • Særlige kompetencer: Flair for Office pakken, generel bred viden indenfor arbejdsgange i økonomiafdeling.

Personlige kvalifikationer (profil): Serviceminded, smilende, venlig, hjælpsom, fleksibel da der kan være opgaver som man skal assistere i projektafdelingen.

Krav til fysik (mulighed for hjælpemidler): Sund og rask

Sprog:

  • Dansk (tale, læse, skrive) Gode danskkundskaber, grundet korrekturlæsning.

IT kompetencer: Office 365 samt skal kunne hurtigt sætte sig ind i de programmer virksomheden bruger

Ansættelse: Hurtigt som mulig, samtaler vil blive afholdt løbende. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

K.G. HANSEN & SØNNER A/S, Odinsvej, 7200 Grindsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097821

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet