BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kontorassistent til økonomiafdelingen.
Antal timer: 37
Arbejdstider:
- Normal: Man - Tors: 08:00 - 16:00 Fre: 08:00 - 15:00
Permanent job.
Arbejdsopgaver (ikke udtømmende): Bogføring (regnskabs program Business Central) , Lønbehandling for timelønnede (systemet 365 løn),
Korrektur læsning, Styre elektronisk tidsregistrering samt div. Ad hoc opgaver til økonomiafdelingen
Faglige kvalifikationer:
- Faglært/ufaglært: Der søges en faglært Kontor assistent eller en med relevant uddannelse indenfor økonomi
- Erfaring: Gerne med bred erfaring indenfor området.
- Særlige kompetencer: Flair for Office pakken, generel bred viden indenfor arbejdsgange i økonomiafdeling.
Personlige kvalifikationer (profil): Serviceminded, smilende, venlig, hjælpsom, fleksibel da der kan være opgaver som man skal assistere i projektafdelingen.
Krav til fysik (mulighed for hjælpemidler): Sund og rask
Sprog:
- Dansk (tale, læse, skrive) Gode danskkundskaber, grundet korrekturlæsning.
IT kompetencer: Office 365 samt skal kunne hurtigt sætte sig ind i de programmer virksomheden bruger
Ansættelse: Hurtigt som mulig, samtaler vil blive afholdt løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
K.G. HANSEN & SØNNER A/S, Odinsvej, 7200 Grindsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097821