Økonomisk sagsbehandler til Ydelsesteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Økonomisk sagsbehandler til Ydelsesteamet - Faststilling

 

Administrativ rådgiver, gerne med erfaring fra ydelsesområdet og opgaverne omkring sygedagpenge, flekslønstilskud, ledighedsydelse og jobafklaring.
 

Er du vores nye ydelsesrådgiver på sygedagpengeområdet, der er skarp til de administrative opgaver, har flair for IT-løsninger, er serviceminded og arbejder struktureret?

 

Så er du sikkert den fleksible medarbejder og gode kollega, vi lige står og mangler til vores dygtige team.

 

I alt er vi 12 medarbejdere i afdelingen Ydelse og Information/ Jobbutikken, der beskæftiger os med udbetaling af forsørgelsesydelserne kontanthjælp, uddannelseshjælp, selvforsørgelse- og hjemrejseydelse/overgangsydelse, beregning af § 34 særlig støtte, udbetaling af flekslønstilskud, sygedagpenge, refusion og kontrolarbejde mm.

Dine opgaver omfatter

  • Sagsbehandling primært vedrørende sygedagpenge.
  • På sigt flekslønstilskud og jobafklaring.
  • Sikre at lovgrundlag og sagsbehandlingsfrister overholdes.
  • Råd og vejledning af borgere og arbejdsgivere.

Den rette kandidat til stillingen

  • har interesse og gerne erfaring med at arbejde som ydelsesrådgiver og indenfor ydelsesområdet
  • er administrativ stærk og har flair for at arbejde i IT-systemer. Her er det en fordel, hvis du har kendskab til KSD eller KY
  • har en positiv indstilling til forandringer og har lyst til at være med til at gøre en forskel
  • kan begå dig godt i dialogen med alle og opleves som en attraktiv samarbejdspartner
  • er beslutningsdygtig, robust og parat til at gribe nye udfordringer
  • kan arbejde struktureret og selvstændigt som en del af et team, og du kan sige til, når du har brug for sparring
  • stræber efter at yde dit bedste og ser muligheder i enhver situation
  • brænder for at være med til at yde en god service til kommunens borgere og virksomheder
  • Har en relevant uddannelse
  • Har flair for tal / er talstærk

Vi tilbyder

  • Et spændende job med stor selvstændighed i arbejde
  • En høj faglig standard og fokus på faglig udvikling
  • En velfungerende arbejdsplads, hvor man tager ansvar for, at vi har det godt med hinanden
  • 37 timers ansættelse i fast stilling
  • Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst efter reglerne om "Ny løn"
  • Arbejdspladsen er røgfri

Ansøgning

Vi skal have din ansøgning senest den 17.januar 2024 kl. 23:59.
Ansættelsessamtaler afholdes d. 23.januar 2024 på Billund Rådhus, Jorden Rundt 1, 7200 Grindsted.

 

Yderligere oplysninger

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder Sunita Kristensen på tlf. nr. 79 72 73 52 eller faglig koordinator Tine Nielsen på tlf. nr. 79 72 73 26.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=335f5350)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Billund Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Billund Kommune - Arbejdsmarkedsafdelingen, Jorden Rundt, 7200 Grindsted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5961312

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet