BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en del af et team, hvor en fast struktur, en stærk teamånd og et højt fagligt niveau, er en del af din dagligdag?
Vil du være med til at sætte retningen for vores Kontrolenhed og optimering af processer og arbejdsgange i Billund Kommune?
Vil du være med til at tage et fælles ansvar for at alle afdelingens opgaver bliver løst?
Så er det dig vi søger til vores Kontrolenhed.
Hvem er vi:
Stillingen er placeret i Økonomi og Digitalisering, som er en stabsfunktion til Kommunaldirektøren. Afdelingen består af 50 medarbejdere som er opdelt på 4 områder:
Digitalisering og Borgerservice, Udbud og Kontraktstyring, Budget og Analyse samt Regnskab og Styring.
Du vil få ansættelse i Regnskab og Styring, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med 8 kollegaer.
Dine opgaver:
Du vil i samarbejde med en kollega få ansvar for sagsbehandling omkring socialt bedrageri, optimering, samt regressager.
Du vil også modtage anmeldelser vedrørende socialt bedrageri af enhver art. Du har samtidig ansvaret for at sikre borgernes retssikkerhed, herunder sikre borgere og virksomheder en korrekt og rettidig behandling af sagerne.
Du skal have lyst til at veksle mellem det at være sagsbehandler, undersøger og samtidig trives med at dele af jobbet foregår både bag skrivebordet, og "ude i marken".
Du skal på eget initiativ iværksætte undersøgelser om mistanke om socialt bedrageri, men også agere på oplysninger fra den øvrige administration.
Du skal også være med til at undersøge og udvikle øvrige fokusområder, som kan optimeres.
Der er et tæt samarbejde med Borgerservice, Ydelseskontor og Jobcenter. Du vil også i samarbejde med SKAT og Politi skulle planlægge og udføre aktioner over for virksomheder.
Dine personlige og faglige egenskaber:
- Du har kommunal erfaring
- Du har tæft for lovfortolkning, og kan agere i forhold til samspillet mellem relevant lovgivning og borgerens retlige status
- Du skal være robust, og kunne håndtere konfliktfyldte samtaler og kunne håndtere pres fra borgere
- Du skal turde at gå tæt på og stille spørgsmål, samtidig med at du bevarer respekten og værdigheden i samtalen
- Du skal kunne skabe overblik og samtidig have sans for detaljer
- Du skal have interesse i at udføre administrative opgaver
- Du skal arbejde selvstændig med opgaverne, være opsøgende og nysgerrig og samtidig have gode samarbejdsevner med det øvrige team
Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer ugentlig. Løn efter gældende overenskomst.
Arbejdsstedet er Billund Rådhus, Jorden Rundt 1, 7200 Grindsted
Ansøgningsfrist, samtaler og tiltrædelsesdato
Ansøgningsfristen er den 14. oktober 2024. Samtaler forventes afholdt i uge 43. Stillingen ønskes besat
1. december 2024 eller efter aftale.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Jonna Jensen på tlf. 7972 7246.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d4a8ba17)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Billund Kommune - Regnskab og Styring, Jorden Rundt, 7200 Grindsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112784