BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Myndighedsafdelingen søger en engageret, alsidig og faglig dygtig administrativ/terapeut medarbejder, som vil være med til at videreudvikle afdelingen under temaet "Den borgervendte organisation". Vi er organiseret tværfagligt og med den rehabiliterende tilgang som udgangspunkt. Vi arbejder ud fra en fælles kerneopgave. Du vil både have tilknytning til hjælpemiddelteamet og til de øvrige administrative medarbejdere. Vi arbejder på at gå nye veje, hvor borgeren bliver inddraget som hovedaktør i såvel sagsbehandlingsprocessen som i de indsatser der bevilges. Mindsettet vil være styrkelse af de helhedsorienterede, forebyggende og bæredygtige løsninger.
Dine kommende arbejdsopgaver:
- Myndighedssagsbehandling på kropsbårne hjælpemidler efter servicelovens § 112
- Tæt samarbejde og dialog med kommunens borgere, pårørende, kolleger og samarbejdspartnere
- Administrative opgaver på hjælpemiddelområdet og for depotet
- Betaling og fakturering
- Samarbejde og tilbudsindhentning med eksterne leverandører
Din profil:
- Du har en administrativ uddannelse eller også er du fys/ergo terapeut med dokumenterede administrative kompetencer, gerne suppleret med erfaring fra den kommunale sektor og behandling af kropsbårne hjælpemidler
- Du har gode samarbejdsevner og har mod på at kaste dig ud i borgernært og tværfagligt samspil, hvor du bringer din viden i spil og gerne med nye vinkler
- Du kan kommunikere relevant og tilpasset konteksten og modtageren
- Du trives med administrative funktioner, er struktureret, systematisk og kan planlægge i en til tider travl arbejdsdag
- Du er skarp til at lave prioriteringer og følge disse og kan håndtere når dine prioriteringer udfordres
- Du har flair for tal og administrative systemer og tager gerne del i at lære nyt
- Du er effektiv og formår at balancere imellem at opretholde og forny arbejdsgange og processer
Voksenstøtte myndighed består af 24 medarbejdere i en tværfaglig organisering, der bevilger hjælp på hjælpemiddelområdet, ældreområdet, psykiatri- og handicapområdet. Derudover har Billund Kommune eget depot, hvor der er 3 tekniske medarbejder ansat. Sagsbehandling sker via KMD – Nexus som fagsystem og i Acadre. Derudover anvendes KMD Opus som administrative systemer.
Du vil møde en organisation med højt til loftet, hvor vi lægger vægt på faglig sparring. Du bliver en del af en spændende og dynamisk arbejdsplads, med dygtige og engagerede kollegaer, hvor hverdagen er præget af en uformel og humoristisk omgangstone. Vi vægter faglig sparring og samarbejde højt under kommunens motto Dialog, Udvikling og Respekt. Vi arbejder tæt sammen med borgeren og vores udførende driftsenheder, om at finde de bedste løsninger. Vi arbejder henimod den lærende organisation, hvor vi udvikler os fagligt og personligt bl.a. læringsforløb og sparring på teammøder. Du vil modtage et introduktionsprogram til jobbet i opstartsfasen.
Tiltrædelse den 1. november 2023.
Ansøgningsfrist senest den 4. september 2023.
Ansættelsessamtaler afholdes 13. september 2023 på Rådhuset, Jorden Rundt 1, 7200 Grindsted.
Ansættelse
Fast stilling: 37 timer ugentlig.
Løn iht. gældende overenskomst.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e82181d6)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Billund Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Billund Kommune - Voksenstøtte, Myndighed, Jorden Rundt, 7200 Grindsted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=e82181d6&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5894119